Tuesday 30 July 2013

24-TOK DAD BIRTHDAY AT MOVENPICK MADINAH

251112-Rutin harian seperti biasa.

Batok dan demam tok mek semakin melarat dan tahap kesihatan semakin merosot, tok mom cadangkan agar dibawa ke klinik utk dapatkan rawatan lanjut....hari ini pusat perubatan agak lengang, lepas dapatkan ubat terus balik kebilik berehat...alhamdulillah beransur pulih.

kesiannnn tok mek.

261112
Sebelah pagi kami ke masjid Quba' lagi ...tok ayah dan tok mek hanya berehat dibilik.
tambang teksi utk ke masjid Quba' dah turun SR10 seorang....mungkin teksi lebih banyak dari jemaah...tulah harga turun...


tok mom&hjh Mah...dataran masjid Quba'..
dalam masjid Quba'...juga lengang

sempat shopping kat masjid Quba'...
hj mie&hjh Mah...manja jeee



















Balik dari masjid Quba' kami terus ke masjid Nabawi dan sekitarnya.....



keadaan di Madinah mula lengang...
antara lokasi2 yg sentiasa dipenuhi jemaah pd musim haji.


Keadaan masjid Nabawi pada hari ini agak lengang, ketika solat sebahagian masjid kelihatan kosong...tiada lagi suasana padat ketika mula2 sampai di Madinah tempohari...mungkin ramai jemaah telah pun meninggalkan Madinah.

Alhamdulillah...hari ini usia tok dad bertambah lagi...dan yang paling indahnya harijadi tok dad disambut dihotel Movenpick, Madinah. Hj Mie secara spontan sempat menyanyikan lagu...Allah selamatkan kamu...he he kenangan abadi.....makin tuo da tok dad...hati je mudaaa...kah3.



dinner & rest  at movenpick, Madinah 261112






No comments:

Post a Comment

THAILAND-KTM KL- HATYAI-SONGKLA

PENGALAMAN BERKERETAPI DARI KL-PADANG BESAR-HATYAI JOURNEY OF LIFE.... LIHAT, RASAI DAN ALAMI... ALHAMDULILLAH...TERIMA KASIH ALLAH ...